ຫວ່າງບໍ່ດົນມານີ້, ສະມາຄົມການທ່ອງທ່ຽວໂລກ ແລະ ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າເສດຖະກິດອົກໂຟດໄດ້ເຜີຍແຜ່ບົດລາຍງານການສຳຫຼວດ ໂດຍຢືນຢັນວ່າ, ປີ 2019, ນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນທີ່ໄປທ່ຽວຕ່າງປະເທດມີເຖິງ 170 ລ້ານເທື່ອຄົນ, ໃຊ້ຈ່າຍ 248 ຕື້ໂດລາ, ກວມເຖິງ 14% ຂອງໂລກ. ຄາດວ່າປີ 2024 ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນ ຈະມີເຖິງ 938 ຕື້ໂດລາ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 11% ເມື່ອທຽບໃສ່ປີ 2019. ນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນຍັງຈະເປັນແຮງຂັບເຄື່ອນການພັດທະນາທ່ອງທ່ຽວຂອງໂລກເໝືອນເດີມ.
ປັດຈຸບັນນີ້, ຈີນ ໄດ້ກາຍເປັນຕະຫຼາດນັກທ່ອງທ່ຽວໃຫຍ່ທີ່ສຸດ ໃນການທ່ອງທ່ຽວສາກົນ, ເຊິ່ງມີ 144 ປະເທດ ແລະ ເຂດແຄວ້ນທີ່ເປັນຈຸດໝາຍປາຍທາງ ສຳລັບການທ່ອງທ່ຽວສາກົນ ແບບເປັນກຸ່ມຂອງພົນລະເມືອງຈີນ. ຕົວເລກສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າ, ປີ 2023, ຈຳນວນຊາວຈີນ ທີ່ໄປທ່ຽວຕ່າງປະເທດຫຼາຍກວ່າ 87 ລ້ານເທື່ອຄົນ. ນັບແຕ່ປີນີ້ເປັນຕົ້ນມາ, ຄຽງຄູ່ກັບນະໂຍບາຍທີ່ເພີ່ມຄວາມສະດວກ ດ້ານການອອກວີຊາໄດ້ປະກາດໃຊ້, ເສັ້ນທາງການບິນສາກົນໄດ້ເລັ່ງລັດຟື້ນຟູຄືນໃໝ່, ເຮັດໃຫ້ຊາວຈີນ ມີຄວາມກະຕືລືລົ້ນຕໍ່ການເດີນທາງໄປທ່ຽວຕ່າງປະເທດເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ, ໃນໄລຍະພັກວັນກຳມະກອນສາກົນປີນີ້, ຊາວຈີນທີ່ໄປທ່ຽວຕ່າງປະເທດມີເຖິງ 1.897 ລ້ານເທື່ອຄົນ. ຄຽງຄູ່ກັບຍາມພັກລະດູຮ້ອນ ແລະ ຍາມພັກວັນຊາດຈີນໃກ້ຈະວຽນມາເຖິງ, ຄາດວ່າ ປີ 2024, ຊາວຈີນທີ່ໄປທ່ຽວຕ່າງປະເທດຈະມີເຖິງ 130 ລ້ານເທື່ອຄົນ.
ໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້, ປະເທດຕ່າງໆໄດ້ພາກັນນຳໃຊ້ຫຼາຍມາດຕະການ, ເພື່ອດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນໃຫ້ໄດ້ຫຼາຍກວ່າເກົ່າ. ເລີ່ມແຕ່ວັນທີ 1 ທັນວາປີ 2023 ເປັນຕົ້ນມາ, ຈີນ ແລະ ມາເລເຊຍປະຕິບັດມາດຕະການຍົກເວັ້ນວີຊາຕໍ່ກັນຈາກນັ້ນມາ, ຈຳນວນນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນກໍໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງພົ້ນເດັ່ນ. ຫ້າງຮ້ານຕ່າງໆຂອງມາເລເຊຍພາກັນນຳເຂົ້າສິນຄ້າຍີ່ຫໍ້ຈີນ, ເປັນເຈົ້າການນຳໃຊ້ຮູບແບບການຊຳລະເງິນແບບເຄື່ອນທີ່ທີ່ໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຢູ່ຈີນ ແລະ ມາດຕະການອື່ນໆ, ເຊິ່ງໄດ້ອຳນວຍຄວາມສະດວກນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນຕໍ່ນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນທີ່ບໍລິໂພກຢູ່ມາເລເຊຍ. ວັນທີ 27 ພຶດສະພາຜ່ານມາ, ອົງການທ່ອງທ່ຽວປະເທດມານດິວ ແລະ ບໍລິສັດການຊຳລະເງິນຜ່ານທາງວີແຊັດໄດ້ເຊັນບົດບັນທຶກການຮ່ວມມື ໄລຍະ 3 ປີ ໃນງານວາງສະແດງ ການທ່ອງທ່ຽວສາກົນຊຽງໄຮ້ ITB 2024, ສອງຝ່າຍຈະຮ່ວມກັນຊຸກຍູ້ໃຫ້ມີຫ້າງຮ້ານຫຼາຍ ກວ່າເກົ່າພາຍໃນປະເທດມານດິວເປີດບໍລິການ ທີ່ສາມາດຊຳລະເງິນຜ່ານທາງວີແຊັດໄດ້, ເພື່ອອຳນວຍຄວາມສະດວກຫຼາຍກວ່າເກົ່າ ໃຫ້ແກ່ນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນໃຫ້ໄດ້ຫຼາຍກວ່າເກົ່າ.
ເພື່ອດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນ, ອົງການທ່ອງທ່ຽວອາຣັບບີ ຊາອຸດິດ ກັບບໍລິສັດລົງທຶນ Taiba ທີ່ເປັນບໍລິສັດດຳເນີນກິດຈະການດ້ານໂຮງແຮມ ແລະ ອະສັງຫາລິມະສັບຂະໜາດໃຫຍ່ຂອງອາຣັບບີ ຊາອຸດິດໄດ້ເຊັນສັນຍາໃນຫວ່າງກ່ອນນີ້ບໍ່ດົນ, ໂດຍພັດທະນາລະບົບເຮືອນຢູ່ແບບສັງລວມ ແລະ ເຄືອຂ່າຍໂຮງແຮມທີ່ຫັນໜ້າສູ່ນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນ ເປັນການສະເພາະ, “ພະຍາຍາມດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນໃຫ້ໄດ້ເຖິງຫຼາຍລ້ານຄົນ ເຂົ້າໄປສຳຜັດກັບຮີດຄອງປະເພນີອາຣັບທີ່ແທ້ຈິງ ຢູ່ອາຣັບບີ ຊາອຸດິດກ່ອນປີ 2030.”
ປີນີ້ແມ່ນ ປີທ່ອງທ່ຽວລາວ, ລັດຖະບານລາວໄດ້ອອກມາດຕະການຕ່າງໆ ເພື່ອອຳນວຍຄວາມສະດວກດ້ານການທ່ອງທ່ຽວ, ເຊິ່ງໄດ້ດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນຈຳນວນຫຼວງຫຼາຍໄປທ່ອງທ່ຽວຢູ່ລາວ. ນັບມາຮອດວັນທີ 17 ພຶດສະພາຜ່ານມາ, ດ່ານບໍ່ຫານຕາມຊາຍແດນຈີນ-ລາວໄດ້ກວດກາກຸ່ມນັກທ່ອງທ່ຽວ 2,380 ກຸ່ມທັງໝົດມີ 31,763 ເທື່ອຄົນ, ຕ່າງໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນ 1,406% ແລະ 919%. ໂດຍສະເພາະແມ່ນເລີ່ມແຕ່ ວັນທີ 13 ເມສາຜ່ານມາ, ເສັ້ນທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວໄດ້ເພີ່ມຖ້ຽວລົດໄຟໂດຍສານສາກົນ ລະຫວ່າງສິບສອງພັນນາຂອງຈີນ ກັບ ຫຼວງພະບາງ ຂອງລາວ ທີ່ເປັນແຫຼ່ງທ່ອງທ່ຽວທີ່ມີຊື່ສຽງ, ໂດຍສາມາດເດີນທາງໄປກັບພາຍໃນມື້ດຽວຢ່າງສະດວກຫຼາຍກວ່າເກົ່າ, ເຊິ່ງໄດ້ດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນ ແລະ ນັກທ່ອງທ່ຽວສາກົນ ຂີ່ລົດໄຟໂດຍສານໄປທ່ອງທ່ຽວຢູ່ລາວຕາມເສັ້ນທາງລົດໄຟ ຈີນ-ລາວ ນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ. ໃນ 5 ເດືອນທຳອິດປີ 2024 ນີ້, ເສັ້ນທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວໄດ້ຂົນສົ່ງຜູ້ໂດຍສານ 8.72 ລ້ານເທື່ອຄົນ, ສະເລ່ຍແລ້ວຂົນສົ່ງຜູ້ໂດຍສານ 57,000ເທື່ອຄົນຕໍ່ມື້, ເຊິ່ງໄດ້ສ້າງສະຖິຕິໃໝ່ຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ.
ໃນຍາມພັກວັນບຸນສຳຄັນຕ່າງໆ, ເຊັ່ນ: ບຸນກຸດຈີນ, ບຸນຊິ່ງມິງ, ວັນກຳມະກອນສາກົນ ແລະອື່ນໆ, ນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນ ຈຳນວນມະຫາສານນິຍົມກັນອອກໄປທ່ອງທ່ຽວ, ຊຸກຍູ້ໃຫ້ການທ່ອງທ່ຽວຂອງໂລກ ເຂົ້າສູ່ໄລຍະທີ່ມີການບໍລິໂພກຢ່າງຟົດຟື້ນ. ຄຽງຄູ່ກັບເສັ້ນທາງການບິນສາກົນຟື້ນຟູຄືນໃໝ່ເທື່ອລະກ້າວ, ຜະລິດຕະພັນທ່ອງທ່ຽວສາກົນນັບມື້ນັບອຸດົມສົມບູນຂຶ້ນ, ຈະເຫັນນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນ ໄປທ່ອງທ່ຽວຢູ່ຕ່າງປະເທດນັບມື້ນັບເພີ່ມຂຶ້ນ. ການຟື້ນຕົວຢ່າງຮອບດ້ານຂອງຕະຫຼາດການທ່ອງທ່ຽວສາກົນ ແມ່ນບໍ່ສາມາດປັດສະຈາກການຟື້ນຄືນຢ່າງຮອບດ້ານຂອງຈຳນວນນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນ ທີ່ໄປທ່ອງທ່ຽວຕ່າງປະເທດໄດ້ເຊັ່ນກັນ, ການທ່ອງທ່ຽວຕ່າງປະເທດຂອງຊາວຈີນ ຟື້ນຕົວຄືນໃໝ່ກໍໝາຍຄວາມວ່າ ຈະເພີ່ມຄວາມໝັ້ນໃຈ ແລະ ແຮງຂັບເຄື່ອນອັນໃຫຍ່ຫຼວງ ໃຫ້ກັບຕະຫຼາດການທ່ອງທ່ຽວຂອງທົ່ວໂລກ.