ວິທະຍຸກະຈາຍສຽງແຫ່ງຊາດລາວ

Lao National Radio

ຕັ້ງໜ້າຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີ XI ຂອງພັກ ເຂົ້າສູ່ຊີວິດຈິງ
ວັນທີ 6 ຫາວັນທີ 9 ກໍລະກົດ 2022, ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນອອນລາຍ ໄດ້ຈັດບຸນໝາກຖົ່ວລຽນໃນງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນ 2022, ວິ ສາຫະກິດຈີນແລະ ຕ່າງ ປະເທດ 64 ແຫ່ງໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມງານວາງສະແດງຄັ້ງນີ້ໂດຍຜ່ານທາງອອນລາຍ. ງານ ໂຄສະນາການຊື້ຂາຍໝາກຖົ່ວລຽນທີ່ຈັດຂຶ້ນໃນໄລຍະດຽວກັນກໍມີວິສາຫະກິດ 410 ແຫ່ງເຂົ້າ ຮ່ວມ. ໂດຍຜ່ານການຈັດວາງຢ່າງຖືກຕ້ອງຕາມເປົ້າໝາຍ, ວິສາຫະກິດຫຼາຍແຫ່ງມີຄວາມ ຕັດສິນໃຈຮ່ວມມືກັນ. ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນທາງອອນລາຍໄດ້ເພີ່ມພະລັງຊີວິດ ໃໝ່ໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາເສດຖະກິດການຄ້າລະຫວ່າງຈີນກັບອາຊຽນທີ່ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຈາກການແຜ່ລະບາດຂອງພະຍາດໂຄວິດ-19.
ນັບແຕ່ຕົ້ນປີນີ້ເປັນຕົ້ນມາ, ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນທາງອອນລາຍໄດ້ ຈັດການເຄື່ອນໄຫວຫຼາຍຄັ້ງ. ວັນທີ 25 ເມສາປີນີ້, ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນ ທາງອອນລາຍຈັດງານແລກປ່ຽນດ້ານການຄ້າເອເລັກໂຕຣນິກຂ້າມຊາດທາງວິດີໂອໂດຍອີງຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງວິສາຫະກິດຕ່າງໆ, ເຊິ່ງໄດ້ດຶງດູດນັກທຸລະກິດຈີນແລະຕ່າງປະເທດ ປະມານ 1.500 ຄົນເຂົ້າຮ່ວມທາງອອນລາຍ, ໄດ້ເສີມຂະ ຫຍາຍບົດບາດຊຸກຍູ້ອັນຕັ້ງໜ້າກ່ຽວ ກັບຜະລິດຕະພັນຂອງວິສາຫະກິດປະເທດອາຊຽນເຂົ້າຕະຫຼາດຈີນດ້ວຍຮູບການການຄ້າເອເລັກໂຕຣນິດຂ້າມຊາດ.
ເດືອນເມສາປີນີ້, ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນໄດ້ຈັດງານໂຄສະນາເຂດສວນອຸດ ສາຫະກຳແຫ່ງຊາດກຳປູເຈຍທາງອອນລາຍ. ຜູ້ຕາງໜ້າກຳປູເຈຍໄດ້ອະທິບາຍສະພາບການ ລົງທຶນແລະນະໂຍບາຍດຶງດູດການລົງທຶນຫຼ້າສຸດຂອງກຳປູເຈຍຕໍ່ວິສາຫະກິດທີ່ເຂົ້າຮ່ວມງານ ໂຄສະນາ, ໄດ້ຍົກສູງຄວາມປາດຖະໜາຂອງວິສາຫະກິດຈີນທີ່ໄປລົງທຶນຢູ່ກຳປູເຈຍ, ຊຸກຍູ້ໃຫ້ການຊື້ຂາຍສິນຄ້າແລະບໍລິການລະຫວ່າງຈີນກັບກຳປູເຈຍພາຍໃຕ້ສັນຍາການຄ້າເສລີຈີນ-ກຳປູເຈຍເປີດກວ້າງຕື່ມອີກ.
ວັນທີ 25 ພຶດສະພາປີນີ້, ຜູ້ຕາງໜ້າຂອງວິສາຫະກິດຕ່າງໆປະມານ 500 ຄົນໄດ້ເຂົ້າ ຮ່ວມງານໂຄສະນາເຂດສວນອຸດສາ ຫະກຳອິນໂດເນເຊຍທີ່ຈັດຂຶ້ນໂດຍງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນທາງອອນລາຍ, ໄດ້ເພີ່ມຄວາມເຂົ້າໃຈຕໍ່ສະພາບແວດລ້ອມ ການລົງທຶນຂອງ ອິນໂດ ເນເຊຍ, ຜູ້ຕາງໜ້າເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ສະແດງຄວາມສົນໃຈຕໍ່ທ່າແຮງການຮ່ວມມືຂອງເຂດ ຮ່ວມມື ເສດຖະກິດການຄ້າຈີນ-ອິນ ໂດເນເຊຍແລະເຂດສວນອຸດສາຫະກຳອິນ ໂດເນເຊຍ ແລະອື່ນໆ.
ວັນທີ 28 ມິຖຸນາປີນີ້, ງານໂຄສະນາເຂດສວນອຸດສາຫະກຳໄທກໍໄດ້ຈັດຂຶ້ນໂດຍຜ່ານ ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນທາງອອນລາຍຢ່າງສຳເລັດຜົນ. ການອະທິບາຍ ຂອງ ຄະນະກຳມະການຊຸກຍູ້ການລົງທຶນໄທແລະຜູ້ຕາງໜ້າຂອງເຂດສວນອຸດສາຫະກຳໄທຫຼາຍ ແຫ່ງ, ວິສາ ຫະກິດຕ່າງໆໄດ້ຮູ້ຈັກມາດຕະການບູລິມະສິດຫຼ້າສຸດທີ່ໄປລົງທຶນຢູ່ປະເທດໄທ.
ຕາມຂ່າວແຈ້ງວ່າ, ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນຄັ້ງທີ 19 ທີ່ຈະຈັດຂຶ້ນຢູ່ ນະຄອນນານນິງເຂດກວາງຊີ ສປ ຈີນລະ ຫວ່າງວັນທີ 16 ຫາ 19 ກັນຍາປີນີ້, ກໍຈະຈັດຂຶ້ນ ໂດຍຜ່ານທາງອອນລາຍແລະອົອຟລາຍພ້ອມກັນ. ບັນດາປະເທດສະມາຊິກອາຊຽນໄດ້ ຜ່ານຜ່າຄວາມຫຍຸ້ງຍາດຍ້ອນການແຜ່ລະບາດຂອງພະຍາດໂຄວິດ-19 ແລະຕັ້ງໜ້າຊຸກຍູ້ ວຽກງານເຂົ້າຮ່ວມງານວາງສະແດງ, ຫວຽດນາມໄດ້ສະເໜີຈະເໝົາຫ້ອງວາງສະແດງແລະ ຈະຈັດໃຫ້ມີຮ້ານວາງສະແດງທາງໄກຢູ່ໃນຫ້ອງວາງສະແດງດັ່ງກ່າວ, ປະເທດລາວແລະ ມຽນມາກໍມີຄວາມຕ້ອງການເພີ່ມ ຂຶ້ນຕໍ່ຮ້ານວາງສະແດງເຊັ່ນກັນ.
ນອກນີ້, ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນທາງອອນລາຍວາງແຜນຈະຈັດງານ ໂຄສະນາເຂດສວນອຸດສາຫະກຳປະເທດອາຊຽນໃນທຸກເດືອນຕາມລຳດັບ, ເພື່ອໃຫ້ ການບໍລິການແລະການສະໜັບ ສະ ໜູນກິດຈະກຳເສດຖະກິດການຄ້າລະ ຫວ່າງຈີນກັບອາຊຽນ, ສືບຕໍ່ສ້າງ “ຫ້ອງຮັບແຂກທາງອອນລາຍ” ດ້ານການຮ່ວມມືເສດຖະກິດການຄ້າລະຫວ່າງ ຈີນກັບອາຊຽນຕະຫຼອດການ.
ນັບມາຮອດປັດຈຸບັນ, ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນໄດ້ຈັດຂຶ້ນ 18 ຄັ້ງແລ້ວ, ແລະມີຜົນສຳເລັດຢ່າງຈົບງາມ, ທັງໄດ້ຊຸກຍູ້ແລະເປັນພິຍານຂອງເນື້ອໃນການ ພົວພັນຄູ່ ຮ່ວມມືຍຸດທະສາດຈີນ-ອາຊຽນສົມບຸນຂຶ້ນແລະລະດັບການຮ່ວມມືເສດຖະກິດການຄ້າໄດ້ ຖືກຍົກສູງຂຶ້ນຢ່າງວ່ອງໄວ, ພ້ອມທັງໄດ້ເສີມຂະຫຍາຍບົດບາດສຳຄັນໃນດ້ານການກໍ່ສ້າງ “ໜຶ່ງແລວໜຶ່ງເສັ້ນທາງ”. ຄຽງຄູ່ກັບງານວາງສະແດງສິນຄ້າຈີນ-ອາຊຽນຈັດຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ, ຈະເພີ່ມພະລັງຊີວິດໃໝ່ໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາເສດຖະກິດການຄ້າລະຫວ່າງຈີນກັບອາຊຽນ, ຊຸກຍູ້ໃຫ້ການກໍ່ສ້າງເຂດການຄ້າເສລີຈີນ-ອາຊຽນເລັ່ງລັດກ້າວໄປສູ່ລະດັບ 3.0.