ວິທະຍຸກະຈາຍສຽງແຫ່ງຊາດລາວ

Lao National Radio

ຕັ້ງໜ້າຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີ XI ຂອງພັກ ເຂົ້າສູ່ຊີວິດຈິງ
ເວລາ 5:36 ຂອງວັນທີ 7 ມິຖຸນາ, ລົດໄຟສິນຄ້າຂະບວນ 30002 ບັນຈຸຕູ້ຄອນເທັນເນີ 48 ຕູ້ ທີ່ຂົນສົ່ງເກືອໂພແທດ ຊຽມຈຳນວນ 1252,2 ໂຕນ ໄດ້ສົ່ງອອກຈາກສະຖານີຂົນສົ່ງສິນຄ້າວຽງຈັນໃຕ້. ຖືໄດ້ວ່າເປັນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດການຂົນ ສົ່ງສິນຄ້າທີ່ສຳຄັນຂອງບໍລິສັດທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ຈຳກັດ, ເຊິ່ງປາຍທາງຂອງການຂົນສົ່ງຄັ້ງນີ້ແມ່ນສະຖານີບ້ານຖວນເຈ ນະຄອນສົງຊິ້ງ ປະເທດຈີນ ໂດຍຜ່ານດ່ານ ບໍ່ເຕ່ນ-ບໍ່ຫ່ານລາວຈີນ ໃນຕອນທ່ຽງຂອງວັນດຽວກັນ.
ນັບແຕ່ຕົ້ນປີເປັນຕົ້ນມາ, ບໍລິສັດທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ໄດ້ເລີ່ມຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນການຂົນສົ່ງສິນຄ້າທີ່ສຳຄັນຢ່າງຮອບດ້ານ ໂດຍເນັ້ນໃຫ້ບຸລິມະສິດໃນການຂົນສົ່ງສິນຄ້າທີ່ນຳເອົາຜົນປະໂຫຍດຕໍ່ການເປັນຢູ່ຂອງປະຊາຊົນຄື: ບຸລິມິສິດໃນການຈັດການ, ບຸລິມິສິດໃນການຈັດລົດ, ບຸລິມິສິດໃນການບັນທຸກໃສ່ລົດ, ບຸລິມິສິດໃນການປ່ອຍອອກກ່ອນ ແລະ ບຸລິມິສິດໃນການຍໍລົງລົດ ແລະ ມາດຕະການການຂົນສົ່ງອື່ນໆ.
ນັບຕັ້ງແຕ່ເປີດນຳໃຊ້ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນເປັນຕົ້ນມາ, ລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າຂ້າມແດນຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ໄດ້ມີການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຫຼາຍກວ່າ 10 ປະເພດ ກວມເອົາຫຼາຍກວ່າ 100 ຊະນິດ, ແນໃສ່ການຂົນສົ່ງພາກພື້ນເຊັ່ນ: ໄທ, ມາເລ ເຊຍ, ມຽນມາ, ສິງກະໂປ ແລະ ປະເທດອື່ນໆລວມກວ່າ 10 ປະເທດ. ການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຈາກຈີນມາລາວສ່ວນໃຫຍ່ຈະແມ່ນ ສິນຄ້າທີ່ໃຊ້ໃນຊີວິດປະຈຳວັນທົ່ວໄປ, ຝຸ່ນ, ເຄື່ອງເອເລັກໂທຣນິກ, ເຄື່ອງຜະລິດໄຟຟ້າແສງຕາເວັນ, ແຜ່ນແພ, ຜັກ ແລະ ອື່ນໆ; ສ່ວນການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຈາກລາວໄປຈີນ ສ່ວນໃຫຍ່ຈະເປັນຜະລິດຕະພັນກະສິກຳເຊັ່ນ: ມັນຕົ້ນ, ຢາງພາລາ, ໝາກເດືອຍ, ແປ້ງມັນຕົ້ນ ແລະ ອື່ນໆ, ສິນຄ້າປະເພດໂລຫະເຊັ່ນ: ເຫຼັກ, ສັງກະສີ ແລະ ອື່ນໆ, ສິນຄ້າປະເພດຫມາກໄມ້ກໍຈະເປັນ ໝາກຖົ່ວລຽນເປັນຕົ້ນ. ມາຮອດວັນທີ 6 ມິຖຸນາ, ປະລິມານການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຂ້າມແດນຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໄດ້ເກີນ 651.000 ໂຕນ, ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງບົດບາດການເປັນຊ່ອງທາງການຂົນສົ່ງສາກົນທີ່ສຳຄັນທີ່ນັບມື້ນັບມີຄວາມຊັດເຈນຫຼາຍຂຶ້ນ.