ວິທະຍຸໂທລະພາບສູນກາງຈີນ CMG ໄດ້ລາຍງານວ່າ: “ຈັ່ງແມ່ນເໝືອນຈິງທີ່ສຸດເລີຍ!” ໃນຮ້ານວາງສະແດງຂອງບໍລິສັດ Alibaba, ຜູ້ເຂົ້າຊົມໄດ້ໃສ່ອຸປະກອນ VR ກໍສາມາດສຳຜັດກັບປະສົບການໃໝ່ໆໃນການຊື້ເຄື່ອງ; ບໍລິສັດ Medtronic ຂອງອາເມຣິກາ ໄດ້ນຳເອົາເຄື່ອງກະຕຸ້ນການເດີນຂອງຫົວໃຈທີ່ມີຂະໜາດນ້ອຍທີ່ສຸດໃນໂລກມາວາງສະແດງ; ບໍລິສັດ Nestlé ໄດ້ນຳເອົານົມຝຸ່ນ ລຸ້ນຫລ້າສຸດມາວາງສະແດງ; ບໍລິສັດ Tesla ວາງສະແດງລົດລຸ້ນໃໝ່ ແລະ ຫຸ່ນຍົນທີ່ຄືກັບມະນຸດແທ້……ໃນງານມະຫະກຳການຄ້າການບໍລິການສາກົນຈີນ 2024 ທີ່ກຳລັງຈັດຂຶ້ນຢູ່ນະຄອນຫລວງປັກກິ່ງຂອງຈີນ, ຜູ້ຊົມທັງຫລາຍໄດ້ສຳຜັດກັບສະເໜ່ທີ່ມີຊີວິດຊີວາຂອງເຕັກໂນໂລຊີລ້ຳສະໄໝຈາກທົ່ວໂລກ ຄືດັ່ງຄຳເວົ້າຂອງທ່ານ ສີຈິ້ນຜິງ ປະທານປະທານຈີນ ທີ່ກ່າວໃນສານຊົມເຊີຍເຖິງງານມະຫະກຳການຄ້າການບໍລິການສາກົນຈີນ ຄັ້ງນີ້ວ່າ: “ງານມະຫະກຳການຄ້າ ການບໍລິການສາກົນຈີນ ໄດ້ຈັດຂຶ້ນແລ້ວ 10 ຄັ້ງຢ່າງສຳເລັດຜົນ, ເປັນການສ່ອງແສງໃຫ້ເຫັນເຖິງອຸດສາຫະກຳການບໍລິການ ແລະ ການຄ້າ ການບໍລິການຂອງຈີນ ທີ່ພັດທະນາດ້ວຍຄຸນນະພາບສູງ ເຊິ່ງໄດ້ປະກອບສ່ວນຢ່າງຕັ້ງໜ້າເຂົ້າໃນການສ້າງເສດຖະກິດໂລກແບບເປີດກວ້າງ. ”
ອີງຕາມຂໍ້ມູນຈາກ ກະຊວງການຄ້າຈີນ ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າ: ໃນປີ 2023, ມູນຄ່າການນຳເຂົ້າ-ສົ່ງອອກ ດ້ານການບໍລິການຂອງຈີນ ມີເຖິງ 6,575.43 ຕື້ຢວນ, ເປັນຂະໜາດໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນປະຫວັດສາດ ແລະ ຢູ່ອັນດັບນຳໜ້າຂອງໂລກ. ຕະຫລາດຂະແໜງການການບໍລິການຂອງຈີນ ໄດ້ພັດທະນາຢ່າງມີຄວາມຈະເລີນຮຸ່ງເຮືອງ ເຊິ່ງໄດ້ສະໜອງໂອກາດດ້ານການຄ້າຢ່າງຫລວງຫລາຍໃຫ້ແກ່ວິສາຫະກິດຂ້າມຊາດ. ໃນ 6 ເດືອນຕົ້ນປີນີ້, ມູນຄ່າການນຳເຂົ້າດ້ານການບໍລິການຂອງຈີນ ມີເຖິງ 2,100 ຕື້ຢວນ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 16,4% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີກາຍ.
ສິ່ງທີ່ໜ້າສົນໃຈນັ້ນກໍຄື ໃນງານມະຫະກຳການຄ້າ ການບໍລິການສາກົນຈີນ ຄັ້ງນີ້, ການວາງສະແດງດ້ານການປະດິດສ້າງໃໝ່ ເຊັ່ນ: ພະລັງງານຮີໂດຣເຈນ, ໝໍ້ໄຟ, ເຕັກໂນໂລຊີ ເອເລັກໂຕຣນິກ, ດີຈີຕອນ ແລະອື່ນໆ ໄດ້ດຶງດູດຄວາມສົນໃຈຂອງວິສາຫະກິດຕ່າງປະເທດຈຳນວນບໍ່ໜ້ອຍ. ງານມະຫະກຳການຄ້າ ການບໍລິການສາກົນຈີນ ໄດ້ເຮັດໃຫ້ໂລກສາມາດໄດ້ເຫັນພະລັງຂັບເຄື່ອນໃໝ່ທີ່ຫລາຍກວ່າເກົ່າ, ໄດ້ເຫັນເຖິງຄວາມຕັດສິນໃຈຂອງຈີນ ໃນການຊຸກຍູ້ການພັດທະນາໃນຄຸນນະພາບສູງຂອງການຄ້າ ການບໍລິການດ້ວຍການເປີດປະຕູສູ່ພາຍນອກໃນລະດັບສູງ, ໄດ້ເຫັນຄວາມມີຊີວິດຊີວາຂອງຄວາມທັນສະໄໝແບບຈີນ ແລະ ໂອກາດອັນໃຫຍ່ຫລວງທີ່ຕາມມາ.