ວິທະຍຸກະຈາຍສຽງແຫ່ງຊາດລາວ

Lao National Radio

ຕັ້ງໜ້າຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີ XI ຂອງພັກ ເຂົ້າສູ່ຊີວິດຈິງ
Kuaishou ແມ່ນບໍລິສັດທີ່ສ້າງ ແອັບພລີເຄເຊິ່ນໃນສື່ສັງຄົມອອນລາຍຜ່ານລະບົບມືຖືປະເພດວິດີໂອສັ້ນໃນ ສປ ຈີນ ເຊີ່ງພັດທະນາໂດຍ ປັກກິ່ງ Kuaishou ເຕັກໂນໂລຊີ ຈໍາກັດ ພວມໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມສູງໃນປະເທດຈີນ ກໍຄືອີກຫລາຍປະເທດ ແລະ ຖືເປັນຄູ່ແຂ່ງສໍາຄັນຂອງ Douyin ຫລື ຮູ້ກັນໃນຊື່ TikTok ຢູ່ນອກປະເທດຈີນໃນປັດຈຸບັນນີ້.
ຄະນະບໍລິຫານຂອງ ບໍລິສັດ Kuaishou ໄດ້ອະທິບາຍໃຫ້ຮູ້ໃນໂອກາດທີ່ສື່ມວນຊົນເກືອບ 40 ຄົນ ຈາກເກືອບ 20 ປະເທດທີ່ເຂົ້າໂຄງການສູນສື່ຂ່າວສາກົນ 2022 ( China International Press Communication Center 2022 Program: CIPCC) ຢ້ຽມຢາມບໍລິສັດດັ່ງກ່າວໃນວັນທີ 8 ກໍລະກົດ 2022 ວ່າ: ວິດີໂອສັ້ນທີ່ Kuaishou ສ້າງຂຶ້ນ ແຕ່ລະຄລິປມີຄວາມຍາວສະເລ່ຍ 15-20 ວິນາທີ ທີ່ມີເນື້ອຫາສາລະທີ່ກວມເອົາຫລາຍດ້ານໃນການເຄື່ອນໄຫວ ກໍຄືການດໍາລົງຊີວິດຂອງຄົນໃນສັງຄົມ ທັງທາງດ້ານຄວາມບັນເທີງ, ການສຶກສາ, ກິລາ, ທ່ອງທ່ຽວ, ກະສິກໍາ, ການຄ້າຂາຍ, ສາລະໜ້າຮູ້ ແລະ ອື່ນໆ ທັງກວມເອົາທຸກທຸກເພດໄວ, ນອກຈາກນີ້ ຍັງໄດ້ເຊີນຜູ້ຕາງໜ້າທູດຈາກບັນດາປະເທດທີ່ມີສໍານັກງານປະຈໍາຢູ່ນະຄອນ ຫລວງປັກກິ່ງເຂົ້າຮ່ວມສໍາພາດຜະລິດເປັນລາຍການ ເພື່ອແນະນໍາ ແລະ ເຜີຍແຜ່ວັດທະນະທໍາຂອງປະເທດນັ້ນໆ ຜ່ານແອັບດັ່ງກ່າວນີ້ ເພື່ອໃຫ້ຄົນຈີນໄດ້ຮັບຮູ້ ຕື່ມອີກ.
Kuaishou ຜະລິດວິດີໂອສັ້ນທີ່ມີຜູ້ເຂົ້າໃຊ້ງານຕໍ່ວັນໃຫຍ່ເປັນອັນດັບສອງຂອງໂລກ ແລະ ເປັນແອັບທີ່ອອນລາຍຂາຍສິນຄ້າໃຫຍ່ອັນດັບຕົ້ນຕາມປະລິມານສິນຄ້າລວມ. ນອກຈາກນີ້ ຍັງໄດ້ເປີດບໍລິການ ແອັບ Kwai ທີ່ມີລັກລະນະຄ້າຍຄືກັນເພື່ອບໍລິການນອກປະເທດຈີນຕື່ມອີກ.
Kuaishou ເປັນແອັບທີ່ນໍາໃຊ້ກັນຢ່າງກວ້າງຂວາງໃນປະເທດຈີນ, ເຊີ່ງຈາກສະຖິຕິ ມາຮອດວັນທີ 31 ມີນາ 2022 ຜ່ານມານີ້ ມີຜູ້ເຂົ້າເຖີງ Kuaishou ຕໍ່ວັນຢູ່ທີ່ 345,5 ລ້ານຄົນໃນປະເທດຈີນ, ສະເລ່ຍຜູ້ໜຶ່ງໃຊ້ງານ 128,1 ນາທີຕໍ່ວັນ, ເຮັດໃຫ້ໃນໄລຍະໄຕມາດທໍາອິດຂອງປີ 2022 Kuaishou ສາມາດສ້າງລາຍຮັບໄດ້ 21,1 ຕື້ຢວນ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 23,08% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີ 2021 ຜ່ານມາ.
ຄົນລາວອາດຍັງບໍ່ຄຸ້ຍເຄີຍກັບ Kuaishou ແຕ່ແອັບນີ້ໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຫລາຍໃນປະເທດຈີນ ແລະ ອີກຫລາຍປະເທດ ໂດຍຕິດອັນດັບການດາວໂຫລດຫລາຍທີ່ສຸດຂອງ Google Play ແລະ Apple App Store ເຊີ່ງເວົ້າໄດ້ວ່າເປັນຄູ່ແຂ່ງທີ່ສໍາຄັນຂອງ TikTok ໃນປັດຈຸບັນນີ້ ເພາະມີການບໍລິການດ້າຍເນື້ກາທີ່ຄ້າຍຄືກັນສົມຄວນ.
May be an image of 14 people, people standing and text
May be an image of 3 people and indoor