ON AIR

ຟັງວິທະຍຸ FM103.7Mhz ອອນລາຍ
Listen to Radio FM103.7Mhz Online

10 ຜັກ ແລະ ໝາກໄມ້ກິນລົດນໍ້າໜັກ.

ແອັບເປີ້ນ: ແອັບເປີ້ນມີນໍ້າຕານໂມເລກູນດຽວງ່າຍຕໍ່ການດູດຊື່ມໄປໃຊ້ປະໂຫຍດໄດ້ພາຍໃນບໍ່ຮອດ 10 ນາທີ ຈື່ງຊ່ວຍລົດການຢາກອາຫານ ແລະ ຄວມຄຸມນໍ້າໜັກໄດ້ດີ

Asian greens: ຜັກປະເພດນີ້ໄດ້ແກ່ຜັກບົ້ງຈີນ ຜັກກາດນາ ກວາງຕຸ້ງ ອ່ອງເຕ້ ໄດໂຕກຽວ ຜັກໃບຂຽວນັ້ນຈັດເປັນອີກໜື່ງສະໝຸນໄພທີ່ຊ່ວຍຮັກສາພະຍາດໄດ້ອີກດ້ວຍມີສານຕ້ານອະນຸມູນອິດສະຫຼະ ວິຕາມິນຊີ ແລະ ເບຕ້າ-ແຄໂຣທີນ

ໜໍ່ໄມ້ຝຣັັ່ງ: ນິຍົມໃສ່ໃນສະລັດ ຫຼື ນື່ງເພື່ອຮັບປະທານຮ່ວມກັບຜັກອື່ນໆ ແລະ ປາ ໜໍ່ໄມ້ຝຣັ່ງເປັນແຫຼ່ງຂອງເສັ້ນໃຍໂຟເຣດ ວິຕາມິນ ຊີ, ອີ, ເຄ

ກ້ວຍ: ເປັນອາຫານທີ່ໃຫ້ພະລັງງານເປັນຢ່າງດີເນື່ອງຈາກກ້ວຍອຸດົມໄປດ້ວຍວິຕາມິນ ແລະ ສານອາຫານທີ່ຈໍາເປັນຕໍ່ຮ່າງກາຍຫຼາຍຢ່າງ ບໍ່ວ່າຈະເປັນວິຕາມິນບີ 1 ແລະ ບີ 2 ທີ່ຊ່ວຍເລັ່ງການເຜົາຜານນໍ້າຕານ ແລະ ໄຂມັນ ຊ່ວຍລົດອາການໂຕບວມ

ຜັກສະລັດ Arugula : ຜັກ Arugula ອຸດົມໄປດ້ວຍວິຕາມິນ ເອ ແລະ ຊີ ແລະ ມີແຄລໍຣີຕໍ່າ ລົດຂົມຊ່ວຍກະຕຸ້ນຕັບສຳລັບການໄຫຼວຽນຂອງນໍ້າດີ ແລະ ລະບົບການຍ່ອຍອາຫານ

ໝາກຫຸ່ງ: ໝາກຫຸ່ງເປັນໝາກໄມ້ທີ່ຫາຊື້ງ່າຍຕາມທ້ອງຕະຫຼາດ ແລະ ຍັງມີລາຄາຖືກ ເມື່ອທຽບກັບສັບພະຄຸນ ໃນໝາກຫຸ່ງສຸກນັ້ນຈະມີໄຂມັນໜ້ອຍຫຼາຍຈົນເອີ້ນໄດ້ວ່າບໍ່ມີເລີຍກໍ່ໄດ້

ອະໂວຄາໂດ້: ໄຂມັນບໍ່ອີ່ມຕົວເຊີງດຽວໃນອະໂວຄາໂດ້ຈະຊ່ວຍເພື່ອເຜົາຜານໄຂມັນອີ່ມຕົວໃນຮ່າງກາຍຊື່ງໝາຍຄວາມວ່າມັນຈະຊ່ວຍກຳຈັດໄຂມັນທີ່ບໍ່ຈຳເປັນໃນຮ່າງກາຍຂອງທ່ານອອກໄປ

ເຂົ້າບຣາເລ່: ເຂົ້າບຣາເລ່ເປັນອາຫານຕອນເຊົ້າຈະຊ່ວຍລົດຄວາມນໍ້າໜັກຈາກການກິນອາຫານມື້ຕໍ່ໆໄປຂອງມື້ໄດ້ ເພາະໄຟເບີຊະນິດລະລາຍໃນນໍ້າທີ່ມີຢູ່ຫຼາຍໃນເຂົ້າບຣາເລ່

ຖົ່ວ: ຖົ່ວຈະມີເສັ້ນໃຍສູງ ແລະ ມີຄຸນສົມບັດຕ້ານເຊື້ອແບັກທີເຮຍໄວຣັດ ແລະ ເຊື້ອຣາທີ່ຈະຊ່ວຍປົກປ້ອງເຮົາຈາກພະຍາດ ໃຜທີ່ເຄີຍພະຍາຍາມລົດນໍ້າໜັກໂດຍຄວມຄຸມປະລິມານອາຫານ ແລະ ປະລິມານໄຂມັນ

ໝາກເບີຣີ: ໝາກເບີຣີເຊັ່ນ: ຣາດເບີຣີ ແລະ ແບັກ ເປັນໜື່ງໃນໝາກໄມ້ ທີ່ດີທີ່ສຸດໃນການຕໍ່ຕ້ານຮີ້ວຮອຍມີເສັ້ນໃຍສູງ ແລະ ຍັງເປັນແຫຼ່ງອາຫານທີ່ອຸດົມໄປດ້ວຍສານຕ້ານອະນຸມູນອິດສະຫຼະແຕ່ມີລາຄາແພງ