ON AIR

ຟັງວິທະຍຸ FM103.7Mhz ອອນລາຍ
Listen to Radio FM103.7Mhz Online

7 ສຸດຍອດອາຫານທີຕ້ອງກິນ

ໝາກເລັ່ນ: ໃຫ້ວິຕາມິນຊີ 76% ຂອງປະລິມານທີ່ຮ່າງກາຍຕ້ອງການໃນແຕ່ລະມື້ ປົກປ້ອງເຊວຜີວບໍ່ຖືກແສງແດດທຳລາຍ

ເຫັດ: ກະຕຸ້ນໃຫ້ລະບົບພູມຄຸ້ມກັນເຮັດວຽກຢ່າງມີປະສິດທິພາບ

ແຄຣອດ: ມີວິຕາມິນເອສູງມີສານຕ້ານອະນຸມູນອິດສະຫຼະ Falcarinol ຊື່ງຊ່ວຍປ້ອງກັນມະເຮັງ

ຖົ່ວແດງ: ມີສານຕ້ານອະນຸມູນອິດສະຫຼະຊື່ງຊ່ວຍປ້ອງກັນພະຍາດຮ້າຍ

ກະທຽມ: ກະຕຸ້ນການຜະລິດເຊວເມັດເລືອດຂາວຊ່ວຍລົດຄໍເລດເຕີຣໍສົ່ງຜົນໃຫ້ຫົວໃຈມີສຸຂະພາບແຂງແຮງ

ມັນດ້າງ: ວິຕາມິນເອ 61% ຂອງປະລິມານທີ່ຮ່າງກາຍຕ້ອງການໃນແຕ່ລະມື້ມີໄຟເບີສູງ ດີຕໍ່ລະບົບການຍ່ອຍອາຫານ

ກ້ວຍ: ມີໂປຣແຕສຊຽມສູງປ້ອງກັນພະຍາດຫົວໃຈວາຍ ແລະ ອັນໄຊເມີ